Praca z Forever Living Products

Kiedy zaczynałem wszyscy pukali się mocno w głowę. Człowieku przecież to już było czas na Forever Living Products był 10 lat temu, kto sie miał dorobić już to zrobił. Poszukaj sobie innego zajęcia - to nie jest atrakcyjna praca. No cóż ja tak łatwo sie nie poddaje - choć przyznaje jak każdy mam okresy zwątpienia i załamania - ale na szczęście to tylko krótkie chwile i mogę znowu być w formie i stanąć w szranki. Oczywiście nie jest lekko i konkurencja jest duża ale z drugiej strony produkty są dobrze znane wśród Polaków i cieszą się dobrą renomą a to jest naprawde duży plus. Dzięki temu, że Forever Living Products działa od 1978 roku i wielu ludzi zbudowało dobry wizerunek marki teraz działa się naprawdę łatwiej.


Druga sprawa niezmiernie istotna to moje osobiste nastawienie. Po pierwsze mam sentyment do aloesu przez moje wspomnienia z dzieciństwa, kiedy z moją babcią ucierałem liście aloe vera w maszynce by zrobić z nich zalewkę. Nie zapomnę też stojącego na parapecie okna w doniczce małego krzaczka aloesu i widoku na jabłonkę. Ale sentyment to tylko część osobistego wkładu w przekonanie o wartościach produktów Forever Living Products. Druga jeśli nie ważniejsza składowa to osobiste stosowanie produktów i przekonanie się na własnej (dosłownie) skórze ich działaniu.


Kiedy startowałem ze stroną ALOELIFE Aloes zdrowie i uroda było podobnie. Zobacz ile stron działa już w internecie, zobacz ilu producentów aloesu, jak mocno się reklamują, nie masz szans. I ALOELIFE Aloes zdrowie i uroda dystrybutor Forever Living Productsprawie im uwierzyłem ale prawie robi wielką różnicę :). I dlatego strona przeżyła i nie zniknęła w czeluściach internetu jak setki innych stron. A teraz jest w pierwszej trójce najlepszych stron o Forever Living Products wg google. Zresztą możesz to sam sprawdzić w wyszukiwarce wpisując najważniejsze z punktu widzenia pozycjonowania strony słowa aloes, aloe vera, aloe, Forever, forever Living Products.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz