Codzienność

Najtrudniejsze jest w pracy z Forever Living Products codzienne mobilizowanie się, nikt przecież nie stoi nade mną, nie mam wyznaczonych godzin pracy, nie mam kierownika, który zabierze mi premię albo zwolni z pracy - nie ma motywacji negatywnej - kija. Dlatego bardzo ważna jest samodyscyplina i drugi element klasycznej dialektyki wychowawczej czyli marchewka - motywacja pozytywna. I tu napotykamy inny problem - efekty pracy nie są widoczne od razu, trzeba wykonać tysiąc czynności, żeby osiągnąć upragniony cel. Tak jak trzmiel musi określoną ilość machać skrzydełkami, żeby wzbić się do lotu i jeśli choćby o jeden raz machnie za mało - nie wzbije się i cały wysiłek zostanie zmarnowany. Najwięcej ludzi rezygnuje z pracy w Forever Living Products w momencie kiedy są już blisko celu, lecz o tym nie wiedzą i odchodzą a cały włożony do tej pory wysiłek idzie na marne. Codzienne wstawanie wczesnym rankiem nie przysparza problemu lecz monotonność pracy.
Coraz częściej spotykam się z opiniami negatywnymi na temat produktów aloe vera konkurencji, szczególnie sok aloesowy laboratorium natury ma bardzo złą sławę. Nie sprawdzałem go, jednakże przeanalizowałem sposób dawkowania i niższa cena niż aloe vera gel prysła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz