Na koniec 2009
Do końca 2009 roku pozostało już niewiele dni. Warto więc poświęcić parę minut by podsumować sukcesy odniesione w mijającym roku. Jeśli chodzi o pozycję strony www.aloelife.pl w wyszukiwarce można powiedzieć że strona wciąż zbiera wiele pochlebnych opinii wśród internautów notując z miesiąca na miesiąc rekordową liczbę odwiedzin. Dzięki czemu liczba klientów sukcesywnie się powiększa pomimo wprowadzonego przez Forever Living Products zakazu sprzedaży poprzez najpopularniejszą wśród internautów formę sprzedaży a więc koszyk. Jeśli chodzi o pozycję w planie marketingowym przełomowy okazał się ostatni miesiąc 2009 roku a więc grudzień w którym osiągnąłem poziom Asystenta Menadżera z dużą szansą na uzyskanie najwyższego awansu w miesiącu styczniu ... na ale to już w 2010 roku a więc ciągle jeszcze przed nami. A tymczasem zbliża się czas Sylwestra zapowiadajcy się znakomicie dzięki sypiącemu za oknem śniegowi.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz